امروز شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۴:۲۲

جزییات خبر

طی مراسمی؛

روابط عمومی های برتر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی معرفی شدند

(سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷) ۱۳:۵۵

مراسم تقدیر از روابط عمومی های برتر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مراسم تقدیر از روابط عمومی های برتر شرکت ملی پخش فراورد های نفتی ایران در سال های 95 و 96 برگزار شد.
طی مراسمی که ظهر روز یکشنبه، 17 تیرماه سال جاری در مجتمع آموزشی نواندیشه با حضور امیر وکیل زاده، معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورد های نفتی، فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی و جمعی از روسا و کارکنان روابط عمومی های ستاد و نواحی شرکت پخش برگزار شد، از روابط عمومی های برتر در سال های 95 و 96 و جمعی از بازنشستگان حوزه روابط عمومی تقدیر شد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این مراسم با تاکید بر این که شرکت پخش یک سازمان عملیاتی است که نتایج فعالیت ها و اطلاع رسانی برای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: روابط عمومی در این زمینه بازوی مهمی است که با توجه به تغییرات سریع جامعه و جابه جایی استراتژی ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف سازمانی ایفا می کند.
امیر وکیل زاده با اشاره به این که امروزه مدیران هر سازمانی فراتر از مهارت های سخت، باید دارنده مهارت های نرم باشند، افزود: ماهیت کار روابط عمومی نیز از نوع مهارت های نرم است و همکاران روابط عمومی باید تلاش کنند روز به روز قابلیت ها و مهارت های ارتباطی خود را افزایش داده و به روز کنند.
وی ضمن تاکید بر این که تمامی ارتباطات برون سازمانی در زیرمجموعه ها و ستاد باید از طریق روابط عمومی پیگیری شود، گفت: روابط عمومی باید بتواند سریع تحلیل کرده و پاسخ های سریع و صحیح ارائه کند که اهداف شرکت را در صحیح ترین شکل ممکن بازتاب داده و پختگی لازم را داشته باشند.
وکیل زاده ضمن تقدیر از روند خوب برگزاری دوره های آموزشی مختص کارکنان روابط عمومی های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: خوشبختانه نقایص آموزشی سال های گذشته در حوزه روابط عمومی در حال جبران است.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در این مراسم با تاکید بر این که روابط عمومی مغز متفکر، گوش، چشم و زبان سازمان است، گفت: کارکنان و روسای روابط عمومی ها باید تلاش کنند تا مرتب به روزرسانی شده و همراه با تغییرات سریع تکنولوژی، توانمندی های خود را افزایش دهند و به سمت روابط عمومی الکترونیک بروند.
فاطمه کاهی با اشاره به این که تا زمانی که روابط عمومی نتواند عملکرد سازمان را به شیوه ای مثبت منعکس کند، عملکرد سازمان دیده نخواهد شد، گفت: خوشبختانه عملکرد روابط عمومی ها در مناطق رو به جلو بوده و ما را به هدفمان نزدیک تر کرده است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش و بروزرسانی دانش در روابط عمومی ها با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی گفت: خوشبختانه پس از دوره های آموزشی برگزار شده شاهد رشد قابل ملاحظه ای در نمرات ارزیابی سالیانه روابط عمومی ها بودیم.
فاطمه کاهی تهیه اطلاعات و گزارش های روابط عمومی در قالب اینفوگرافی، صرفه جویی در هزینه ها از طریق به کارگیری شیوه های نوین پیام رسانی، در نظرگرفتن یک کارشناس ثابت در طرح تکریم و توجه به جلب رضایتمندی مراجعان حضوری و ... را از جمله موارد قابل توجه در حوزه روابط عمومی خواند.
وی تاکید کرد: با توجه به شش ماهه شدن روند ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها، مناطق فرصت مناسب تری جهت جمع بندی عملکرد خود داشته و می توانند نسبت به تهیه گزارش ها و برنامه های پیشنهادی کیفی تر اقدام کنند.
در پایان این مراسم با اهدای یک لوح و تندیس از روابط عمومی های مناطق ساری، کهکیلویه و بویراحمد، البرز، تربت حیدریه، زاهدان، کردستان و لرستان تقدیر شد که از این میان مناطق کردستان، البرز و تربت حیدریه در دو سال متوالی حائز رتبه برتر شناخته شده اند. همچنین در این مراسم از زحمات آقایان لیاقت ورز، محمدحسینی، خبری زاده، آهنگر، بهروز مقدم و خانم بختیاری از منطقه کرمان که به تازگی به مقام بازنشستگی نائل شده اند، قدردانی شد.


 

تندیس  9
تندیس  8
تندیس  7
تندیس  6
تندیس  5
تندیس  4
تندیس  3
تندیس  2
تندیس  1  


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما:

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (مرکزی ایرانشهر)
تهران- خیابان ایرانشهر- خیابان برادران شاداب- ساختمان شماره 1

صندوق پستی : 3955
کد پستی : 1583746911
شماره تلفن : 84129-021
شماره نمابر:-88813112-021 شماره پیگیری 84121199
مرکز پاسخگویی : 09627
 
نظر شما در مورد این وب سایت چیست ؟