جزییات خبر

کاهش مراجعات حضوری با استفاده از سامانه‌های برخط

(سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹) ۰۹:۳۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در دیدار با مدیر کل ثبت احوال استان، تبدیل مراجعات اداری به سامانه‌های غیر حضوری را از اولویت خدمت‌رسانی به مردم اعلام کرد و گفت: استفاده از سامانه‌های برخط به منظور کاهش مراجعات حضوری راه‌اندازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، عبدالله احمدی کمرپشتی با اشاره به اجرای طرح ثبت نام الکترونیکی دریافت گاز مایع و نفت سفید گفت: با ثبت نام شهروندان در این طرح نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان برای دریافت کپسول گاز وجود ندارد و مردم به راحتی درخواست‌های خود را در آدرس ثبت شده تحویل می گیرند.

مدیر منطقه هرمزگان افزود: تمهیدات دستگاه‌های اجرایی در زمینه مکانیزه و الکترونیکی کردن خدمت‌رسانی به مردم جز حقوق شهروندی است و در شرایط فعلی همه‌گیری بیماری کرونا برای حفظ سلامت جامعه باید مورد توجه مردم قرار بگیرد.

احمدی کمرپشتی گفت: مردم با استفاده از این سامانه‌ها به کارشناسان کمک می کنند تا اشکالات احتمالی این خدمات الکترونیکی را شناسایی و برطرف کنند.

راشد رشیدی مدیر کل ثبت احوال هرمزگان نیز در این دیدار توضیحاتی درباره نحوی توزیع کارت ملی به شهروندان و تمهیدات آن اداره کل برای جلوگیری از ازدحام و مراجعات متعدد و مکرر به منظور جلوگيری از انتشار بیماری کرونا ارائه داد.


 

ثبت احوال 4

ثبت احوال 3

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید