جزییات خبر

حضور رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش در منطقه چابهار

(چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹) ۱۱:۰۰

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در منطقه چابهار و دیدار با مدیر و مسئولان منطقه، نقش و اهمیت روابط عمومی در ارتقای سازمان و رضایتمندی مشتریان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار، فاطمه کاهی در نشستی که کارشناسان ستادی نیز حضور داشتند، به نقش روابط عمومی در درون و بیرون از سازمان اشاره کرد و گفت: روابط عمومی دانشی است که توسط آن، سازمان‌ها آگاهانه ضمن تعامل و ارتباط موثر و دوسویه درون و برون سازمانی، نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی نیز عمل می‌کنند.

وی شناسایی، ایجاد، حفظ و نگهداری روابط مطلوب بین سازمانی و مشتریان را از وظایف روابط عمومی عنوان و بر روابط پویا و کارآمد تاکید کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به موقعیت و حساسیت ویژه منطقه چابهار اشاره و خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات خاص منطقه چابهار نگاه ویژه و حساس تمامی مدیران و تصمیم گیران در تمامی سطوح را همچون گذشته می‌طلبد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار نیز در این نشست نگاه روابط عمومی به مسائل را نگاهی خاص و راه حل‌های بررسی مسائل از دیدگاه روابط عمومی را زاویه‌ای انسان دوستانه و بر پایه شرافت و عزت انسانی تشریح و خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که نگاه انسانی، رئوف و وظیفه شناس روابط عمومی محلی امن برای نگهداری اسرار و رفع مشکلات کارکنان در سازمان و تعامل دوسویه با مخاطبان و مشتریان است.

سید کاظم اسد ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت و عملیات منطقه به بررسی مسائل و چالش‌ها و بیان مشکلات کلی منطقه و روابط عمومی پرداخت.

شایان ذکر است، رئیس روابط عمومی پخش با حضور در انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار ضمن بررسی عملیات انبار و دیدار با کارکنان، در جلسه‌ای که با حضور معاونین نظارت و بهره‌برداری عملیات حوزه سه و حوزه دو ستاد شرکت و روسای تامین و توزیع، فنی عملیاتی، مهندسی و ایمنی منطقه برگزار شد به بررسی مسائل و چالش‌های انبار پرداختند.

 

32

33
34
30
28
20
19
16
 
26

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید