پورتال اطلاع رسانی
niopdc شعار سال

جزییات خبر

ارائه خدمات غیر حضوری در منطقه تربت حیدریه

(چهارشنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۸:۴۶

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه گفت: سامانه هوشمند سوخت منطقه تربت حیدریه در سه‌ ماهه ابتدای امسال، ضمن رفع بیش از یک هزار نقص فنی اعلام شده از سوی مجاری عرضه سوخت، پاسخگوی سه هزار و 500 شهروند به‌ صورت حضوری و غیرحضوری بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی افزود: در این سه ماه، سامانه هوشمند سوخت منطقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای مسئولیت اجتماعی و احقاق حقوق شهروندی ضمن پاسخگوئی به این میزان مراجعه حضوری و غیرحضوری، نسبت به حذف رمز یک هزار و 561 کارت هوشمند سوخت اقدام کرده است.

بلندی تصریح کرد: در این مدت دارندگان کارت به نواحی تحت پوشش منطقه مراجعه و پاسخ خود را دریافت کردند، همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم شدن امکان پاسخگوئی غیرحضوری برای همشهریان عزیز، یک هزار و 860 نفر از شهروندان مشکلات خود را از طریق تماس تلفنی پیگیری و پاسخ خود را دریافت کردند.

مدیر‌منطقه تربت‌حیدریه اعلام کرد: در سه‌ ماهه‌ نخست سال‌جاری، یک هزار و 20 مورد نقص‌ فنی از سوی متصدیان مجاری عرضه‌ اعلام شد که پنج تیم تخصصی پشتیبان سامانه هوشمند سوخت با انجام بیش از 140 ماموریت به ‎رغم محدودیت‌های موجود در تامین تجهیزات، بدون هیچ وقفه‌ای در چرخه سوخت‌رسانی و در حداقل زمان ممکن موارد نقص را برطرف کردند.

وی اظهار‌ کرد: پایش‌ تراکنش‌‌ کارت‌ هوشمند‌ سوخت به ویژه در بخش نفتگاز، اقدامی‌ موثر برای پیشگیری از انحراف و قاچاق فرآورده‌های‌ نفتی در‌ راستای حفظ وصیانت از سرمایه‌های ملی و کمک به اقتصاد کشور است که با اهتمام همکاران سامانه هوشمند سوخت و دیگر مسئولان کنترلی و نظارتی منطقه به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیر‌ منطقه تربت‌ حیدریه اذعان کرد: در بازه زمانی یاد شده، سه هزار و 573 کارت هوشمند‌ سوخت در حوزه عملیاتی منطقه از طریق دفاتر پلیس 10+ تقاضا‌ و صادر شده است.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید