امروز شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۱۵

معرفی مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ( 09627)

 پرسشهای متداول

زنگ ها برای چه به صدا در می آیند؟
- الو
- سلام مرکز پاسخگویی 09627 بفرمایید.
- سلام. خانم من کارت سوختم رو گم کردم . بفرمایید چکار کنم؟

- الو
- سلام مرکز پاسخگویی 09627 بفرمایید.
- سلام. خانم کارت سوخت من پیام خطا میده. بفرمایید چکار کنم؟

- الو
- سلام مرکز پاسخگویی 09627 بفرمایید.
- سلام. خانم من از جایگاه شماره ... شکایت دارم...

 

شاید ساده ترین و آسان ترین راه برای تماس با یک موسسه، شرکت یا سازمان خدماتی و یا تولیدی اعلام  نظر از طریق "تلفن" باشد.
شنیدن نام مرکز پاسخگویی و فردی که در آن سوی خط با لحنی آرام و متین که شما  را به آرامش دعوت می کند قطعا احساس خوشایندی ایجاد می کند. احساس احترام، ارزش قائل شدن و مورد توجه قرار گرفتن. 
ارتباط با مشتری برای رفع معایب و ارتقاء خدمات قابل ارائه، می تواند یکی از راه های بسیار کم هزینه و سودآور برای هر سازمان جهت بازخورد ارائه خدمت خود که به مشتری ارائه می دهد، باشد. در واقع می توان به صراحت گفت که مشتریان چشم و گوش یک سازمان بوده و با دریافت اطلاعات از ایشان در رابطه با خدمات ارائه شده و ارزیابی آن می توان تصمیمات مهمی در راستای اهداف کلان و مهم سازمان گرفت. 
آنچه امروزه در حال تغییر است، وسعت دادن حوزه اختیار مشتری است. بنابراین در دنیای تجارت امروزی، مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است؛ در حالی که زمانی خدمت به مشتری در درجه پایینی از اولویت‌های سازمانی یا شرکت‌ها قرار داشت اما اکنون شرکت‌های تولیدی و خدماتی مشتریان خود را در رأس تمام فعالیت‌ها جای داده‌اند و استراتژی های خود را بر این اساس پیش می‌برند.
رقابت موجود در بازار، شرکت‌های تولیدی و خدماتی و سازمان ها  را متوجه نیاز و خواسته مشتریان کرده است. از این رو استراتژی مدیریت ارتباطات با مشتری (CRM) به کمک این دسته از شرکت‌ها آمده تا روابط بلند و پایداری را با مشتریان ایجاد کند تا آنها بتوانند سود خود را از طریق راهبرد تمرکز بر مشتری و سیستم مدیریتی صحیح افزایش دهند.
برخی بر این باورند که می‌توانند مدیریت ارتباط با مشتری را تنها با خرید یک نرم‌افزار اجرایی کنند یا با ایجاد مرکز ارتباط اینترنتی، اس‌ام‌اس، تلفن، فکس، ایمیل و جمع‌آوری اطلاعات، مزایایی را که برای CRM بر شمرده می‌شود در شرکت خود بدست آورند. برای آنکه یک سیستم CRM عملاً اثربخش باشد سازمان یا شرکت باید تصمیم بگیرد که به دنبال کدام یک از اطلاعات مشتری است و نیز از جمع‌آوری این اطلاعات چه چیزی را دنبال می‌کند.
به منظور موفقیت در استقرار مدیریت ارتباط با مشتری، علاوه بر وجود سخت‌افزار و نرم‌افزارهای فوق، وجود تفکر استراتژیک بهره‌گیری از اطلاعات مشتریان در حوزه‌های مختلف و یافتن علاقه‌مندی‌های مشتریان بسیار مهم است. ضمن آنکه پردازش اطلاعات بدست آمده و بهره‌برداری از آن در حوزه‌های مختلف یک شرکت یا سازمان جهت کسب رضایتمندی مشتریان بسیار ضروری است.

 

تاریخچه مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتری 09627
مرکز پاسخگویی به مشتریان در 6 تیر ماه 1386 در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشکیل گردید. در آن زمان تماسهای مردمی از طریق خط های ثابت با شماره‌های 9--88329061 برقرار می گردید. با گذشت زمان و آمدن تکنولوژی های جدید، این مرکز نیز دستخوش تغییراتی چون مکانیزه کردن فرآیند پاسخگویی گردید.
هم اکنون این مرکز با شماره 09627 جهت دریافت شکایات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات مردمی با تعداد 10 کارشناس در حال خدمت رسانی به مردم شریف کشورمان می باشد.
به طور متوسط روزانه 1000 تماس مردمی با این مرکز برقرار می گردد.

از دیگر فعالیتهای این مرکز بهره مندی از اندیشه مشتری است. بر این اساس هموطنان عزیز می توانند طی تماس با شماره 09627 از نقطه نظرات خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات ما را بهره مند سازند.

 

وظایف مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتری 09627
- پاسخدهی به تماسهای مردمی
- ثبت شکایات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات مردمی در فرمهای مربوطه
- ارسال شکایات وارده به مناطق و واحدهای ستادی مرتبط
- دریافت جوابیه ها و پایش آنها جهت سنجش صحت اطلاعات و جلب  رضایت مشتری
- تهیه گزارشات روزانه، ماهانه و سالیانه
- تشکیل تیم پایش و رسیدگی به شکایاتی که پس از گذراندن فرآیند پاسخگویی هنوز جلب رضایت نشده اند

  دریافت اندیشه مشتری در راستای بهبود ارائه خدمات

 

تماس با ما:

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (مرکزی ایرانشهر)
تهران- خیابان ایرانشهر- خیابان برادران شاداب- ساختمان شماره 1

صندوق پستی : 3955
کد پستی : 1583746911
شماره تلفن : 84129-021
شماره نمابر:-88813112-021 شماره پیگیری 84121199
مرکز پاسخگویی : 09627
 
نظر شما در مورد این وب سایت چیست ؟